Home > Nieuws items > BRIGHT ADVOCATEN ZOEKT EEN BRIGHT SECRETARESSE

BRIGHT ADVOCATEN ZOEKT EEN BRIGHT SECRETARESSE

BRight Advocaten is een advocatenkantoor gespecialiseerd in het intellectueel eigendomsrecht van bedrijven in de fashion-, retail- & lifestylebranche, gevestigd in Breda. Wij zoeken ter versterking van ons enthousiaste team een secretaresse.

Als secretaresse van BRight Advocaten ben jij het middelpunt van ons kantoor. Je regelt heel veel belangrijke zaken, bent betrokken bij alles wat op kantoor gebeurt en collega’s en externe relaties beschouwen jou als het eerste en belangrijkste aanspreekpunt. Samen met Ingrid – onze andere secretaresse / office manager – ben je verantwoordelijk voor deze duobaan.

DIT VERWACHTEN WE VAN JE

–    afhandelen van inkomende en uitgaande communicatie: telefoon, e-mail, post, uitwerken van dictaten;
–    agendabeheer: je maakt afspraken, plant conference calls en houdt de agenda’s van de advocaten bij;
–    facilitaire ondersteuning: je zorgt ervoor dat iedereen goed kan werken. Dat betekent dat er genoeg koffie, thee en water is. Dat er print- en briefpapier is en dat de toners op voorraad zijn. Je bent verantwoordelijk voor de inkoop en voorraad van kantoorbenodigdheden, telefonische bereikbaarheid en het onderhouden van contacten met de IT-afdeling;
–    dossierwerk: je zorgt ervoor dat de dossiers compleet zijn. Documenten printen en opbergen;
–    archiveren: je archiveert afgehandelde dossiers;
–    marketing en social media: plaatsen van artikelen op social media, opstellen en bijhouden van de marketingkalender, organiseren van marketingacties en website bijhouden;
–    gasten ontvangen: je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en gasten. Bij binnenkomst begroet je ze met een vrolijke lach en zorgt voor thee/koffie/lunch;
–    facturatie: je maakt en verstuurt facturen naar onze klanten en zorgt dat er op tijd betaald wordt (debiteurenbeheer);
–    administratie: je houdt je bezig met personeelszaken en dat betekent dat je bijvoorbeeld arbeidsovereenkomsten opstelt, personeelsmutaties doorvoert en andere zaken regelt, zoals telefoonabonnementen, tijdschriftabonnementen etc.

HIER HERKEN JIJ JEZELF IN

–    secretaresse-opleiding met een beetje ervaring óf afgestudeerde HBO of universitaire jurist die wil starten als secretaresse;
–    fris en representatief;
–    positief, denkt in kansen en niet in beperkingen;
–    je werkt kritisch, nauwkeurig maar snel en durft keuzes te maken;
–    je houdt van verantwoordelijkheid;
–    je vindt het leuk om telefonisch contact met klanten te hebben;
–    Engels sprekend;
–    handig met moderne communicatiemiddelen (online werken, social media, Excel, PowerPoint etc.).

DIT ZOEK JIJ VERDER IN EEN BAAN

–    2 à 3 dagen werken per week;
–    deel uitmaken van een enthousiast, ambitieus en betrokken team;
–    de mogelijkheid om jezelf volledig te richten op waar jij in uitblinkt en hier nóg verder in te groeien;
–    veel ruimte voor eigen ideeën en initiatief;
–    het vertrouwen om jouw eigen ideeën uit te werken;
–    een marktconform salaris.

Voor meer informatie en/of vragen, neem contact op met Nanda Ruyters +31 6 48 266 996

BRight